nice helg!

Hej!,
Ja jag vet att jag inte skirvit på skitlänge men jag har inte haft lust helt enkelt.
Helgen inleddes med myskväll hos Camilla med Filip och Frida, vi käka tacos, körde singstar och GTH, spela gitarr och allmänt: CHILLADE ;) Det var askul, även om det var i ljungsbro.

Dagen därpå (lördag) drog jag med lite folk till Söderköping för att ha en återträff med konfagruppen, det var asroligt och vi hade orienteringsträningar, körde pingis, chillade, busade, sprutade tandkräm och kolasås på varandra och sov lite, det var jättenajs, och på natten ringde vi runt till lite folk och till linjen. Vi gick upp  nio (efter fyra timmars sömn) och hade ett träningspass (det var inte så jättepassande direkt). Sen "hängde" vi runt i skpg. Allt kanske låter jättetråkigt men vi hade faktiskt riktigt kul! Det var inga ledare eller nåt heller! Tack alla för en störtskööön helg!
Vill bara tillägga att jag och Johan är bäst på allt när det gäller att härma folk och se ut som dem.

Kommentarer
Postat av: millaaan

Tahahahaha 'även om det var i Ljungsbro' x)

men de va fett kul iaf :D

2009-01-26 @ 19:35:19
URL: http://silkestar.blogg.se/
Postat av: Caroliina

skiitsnygg blogg ju! :*

2009-02-03 @ 18:49:01
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0