födelsedag

TJO
Idag är det alltså min födelsedag, och det är rätt segt att fylla år på en måndag, menmen nu är jag 15 i alla fall! Dagen började med frukost på sängen och presenter, jag fick en T-shirt, kalsonger, skiva med lars winnerbäck och ett presentkort 600 kr på intersport, så dessa saker vart jag nöjd med. Nu kommer släkten om en timma och då får jag troligtvis mer presenter! ha en skitbra måndag får man väl säga ;)
//E

Presenterna jag fick på morgonen


Födelsedagskläderna, ny tröja som jag köpte i fredags ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis!!!!!

2009-01-12 @ 18:32:38
Postat av: s

sv: haha naej inte så kul att skriva om sitt dop :p men man har ju papper o film på det så ja vet vad ja ska skriva om det ^^ & GRATTIS ;D

2009-01-12 @ 20:36:48
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0