Praovecka dag 1&2

Hej!!
Hittills har veckan varit riktigt rolig och lärorik. Jag har haft ett tufft schema (börjat klockan 9 och slutat klockan sju igår och idag). Men jag är väldigt nöjd med min praoplats såhär långt, att jobba Fastighetsbyrån är ganska slappt och mycket varierande. Jag har hittills fått vara med på fotografering (vid ett hus i Malmslätt och ett radhus i Ljungsbro), två husvisningar, ett tillträde, ett möte, fått se hur de skriver sina annonser, satt upp annonser i skyltfönstret och en vara med på en massa kontorsarbete. Sen har jag hjälpt till med många praktiska uppgifter också. Hoppas alla har det bra och jag önskar alla som praoar just nu lycka till!

Förresten, vart praoar alla?? lämna gärna en kommentar för det skulle va kul att veta ;)

//E

Kommentarer
Postat av: sofiia

SV: HAHA TACK! Ska bli skitkul faktist ;D naej okej ;/ :p

2009-03-04 @ 19:30:00
URL: http://bjursaker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Finns även dem mest kända sidan Gratis Bio samla poäng och få hemm massa snygga prylar även där helt gratis. Det bästa är att man inte ens behöver värva utan samla poäng och ändå få snygga saker.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=48441

2009-04-09 @ 13:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0