Veckan

Tjena alla som läser ;) Har inte skrivit något på ap-länge så nu blir det några rader.
Veckan har varit hyfsat slapp med 2 studiedagar men vi hade ett prov på fredagen, fast det var lätt :) TOKBRA! på studiedagarna var jag hemma och softade, asroligt även om det inte låter så. Sen var jag även i stan, på spelning och för att köpa ett spel. I fredags var vi i Sturefors på kvällen och träffa lite folk, sen drog vi på lördagen till krokek för ett efterlängtat eftersäsongläger, det var jättenais faktiskt! Många hårda träningar;/ sen på kvällen ringde vi runt till en massa folk och en kompis härmade KARSTEN TOREBJER från morgonsoffan när vi ringde till bl. a maria rydin xD sen var han även jättebra på att härma eva tyrén (mattanten i toppform). sen andra dagen på lägret vare en träning på förmiddan, sen gick vi till konsum och där köpte jag lösgodis för 76 öre ;D sen prisutdelning för o-ligan, sen åka hem, eller rättare sagt till min farmor som fyller år, Hare Kämpekul!
//E

Kommentarer
Postat av: karin sj :)

kul ni har haft!ville också vara med:( jaja, saknar er alla<33

2008-11-26 @ 15:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0