JULLOV!!!

Tjena!
Denna dag har varit skön, dels för att vi hade avslutning och dels för att jag nu har köpt alla julklappar! ;)
Efter skolan idag åkte jag och min kvartett (bestående av mig, katta, klara och mika) till Mammas jobb (ekängsskolan) för att spela för barnen där. Så vi tjänade lite extra julklappspengar tack vare det. Sen åkte jag hem och sen in till stan igen med mamma och petter för att julhandla på ikano. Det gick bra men jag säger inte vad jag köpt :P
Måste också tillägga att jag fick mina första betyg idag och jag har VG i allt! (tillochmed fysik!!!) så det firade vi med tårta denna kväll, naice.
Kommer kanske inte skirva så mycket mera nu fram till jul. Men ha en GOD JUL alla som orkar läsa min blogg!!!
//E

Kommentarer
Postat av: karin

gött med lov nu! :D kul att du fick så bra betyg einar! :D <3

2008-12-20 @ 18:47:41
Postat av: Ellen

svar: haha, tack så mycket :)

2008-12-22 @ 00:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0