helgen

Tja!
Helgen har varit riktigt rolig, på lördagen var det asmycket snö och minusgrader så då passade jag på att köra med snöskotern, dvs ASHÄRLIGT! på kvällen kom filip, oliver, oskar, fredrik, frida, lisa, anna, sofia och malin hem till mig och petter och vi käka, hade julklappshassard, kolla på film, hade snöbollskrig och körde wii. Sen åkte "tjejorna" hem och de andra var kvar över natten, SKOJ ; ). Vi la oss vid två och ringde runt till en massa folk och till linjen, jag somnade vid strax före halv fyra nångång (tiden gick skitfort) och gick upp vid halv tio. De andra gick upp en hel timme efter mig. Sen käka vi frukost och sen skulle alla dra direkt efter, Jättetråkigt att vi inte hann åka nån skoter, men det får vi göra nån annan gång. Sen idag (söndag) var vi hemma hos Tanja och sjöng (jag och petter och några från klassen). Vi sjöng en massa julsånger för gästerna som var där och sen hade vi glöggmys, trävligt trävligt,. Nu äre ju också himla skönt att det bara är en slapparvecka i skolan till jullovet med badmintonturnering på onsdag, filmdag på torsdag och avslutning på fredag.
Hare naisa!! //einar


Kommentarer
Postat av: Ellen

svar: Vad skönt :D

2008-12-14 @ 22:24:36
URL: http://liveourlife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fett kul va det hemma hos er :) Måste göras om! (;

2008-12-15 @ 15:56:25
URL: http://bysofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0